BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, July 25, 2011

Ko Adooo PinGgUL x????

Bertemu kembali... hehehe dan aku rasa... dah lama aku x mencurah kan kata kata manis ku....
dan buat pengetahuan aku dah keje dekat pelabuhan tanjung pelepas... eh eh eh motiv expose diri kat PTP wakakakkakak...

sebenarnye cuma nk vercerita la... pengalaman yg menakut kn kurasa la..at de same time teruja gagga OHHH nooooo........

seperti biasa aku akn pergi keje pg la...(dah nama office hour mestila p pg blik ptg...hehehe)

dan sememg nye aku akn terkedek kedek naik ke ofis..hahah lantak p la org nk kata ape pun jnji diri bahagia even stress at floor 4th tu... wakakaka.....

di suatu hari yg kurasakan agak panas diluar.. tidak sesejuk didlm ofis...huhuh... around 9.59a.m my KAKAK got incoming call from her husband... suruh trun ke padang..HAH wat gapo... ke padang di kala waktu begini???? hahah

kite tgk n memeriahkn mjlis perasmian n penutupan askar wataniah heeheheh sendiri mau igat la ... yg tgk semua HOD... yg staf cume beberapa kerat je...termasuk aku.....

sebnr nye kami cume nk menmuntah kedarah je...agagagga kantoi di situ.. olok olok dpt save duit la tuk lunch..heheheh...selesai makn berangkat la kami ke ofis.. dan setibe nye di ofis ku mendapt satu hot news...

" ada org kimslm kat aku"

teruja disitu.. then tnya la siapa?... mamat security <<>>>
dan aku semakin dihanjeng hanjeng kn oleh kakak kakak ofis ku...

for comfirmation ko tnye sendiri kakak recept yg vogue ke babom....

harus la dr A- z KU KOREK... cume gerangan tuan bdn ku xtau..

soalan yg ku tnya asal mamat kimslm kn kite
akak vogue : mamat tu tergoda tgk bontot ko... cair katanye... kalah bini die kat umah..
dah kawin ke?
akak vogue : dah... tp muke pech rumah la...

soalan yg ku pendam!!!!
die kaya x? --- matila kena charottt
kalo kaya akan ku kikis la kn..aggagaagga

btul kata akak ofis ku.. ku jln over sgt ternaik n tertrun...
ala kak nk wat cm ne?... dah mcm tu....hahaha

investigating sedang di jln kn... kakakaka

c u soon

0 comments: