BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, July 17, 2010

induksi dan HIDUP MAQMAL

PEMBUKA BICARA DAN JUGA SELERA
BISMILLAH HIRRAHMAN NIRRAHIM>>>>>>>>>>>>> ASSALAMUALAIKUM>>>>>


pAda HARI sabtu bersamaan dgn bpe ari bulan ek lupe la...llalalallala
FISA atau nama pnjg nye finance student association telah berkerja keras mengadakan program induksi bg pelajar pelajr bru.. tetapi malang hanya beberapa kerat sahaja yg menghadir kn diri..lumrah alam...kalo ke disco n tmpt tmpt yg berunsur kan maksiat penuh jewww kalo program program yg berunsur kn akademik nie,,,beberapa kerat je makhluk makhluk nye..yg hadir..hahahaha..... tetapi program ini begitu hapening dek kerana fasilitator yg begitu hapening cm aku ..lalallalalalla.......
oleh kerana hanya beberapa kerat je bdk bdk yg hadir so aku upload pic kat blog nie pun berape kerat je la kn hahahaha......


ini dia fasi dan exco yg memeriah kn majlis.....
berdiri : siso
duduk atas kerusi dr kiri : ustaz,timah,x tau,yana,as,ecah,
lula,kecik,nelly,amal,azni,nisa,misa
duduk di tasa permaidani ijau dr kiri :khair,ammar,adik
abang ,hasif,aku,epul,hanas,badai




ni group maqmal : mkn tembikai hahahha no 1 kot


as usual kami bertiga la ye...hahahahh


ini mumia syira hehehehehehe



ini aku dan aku rasa kn kulit aku semakin gelap
dan semakin menghitam..oh tidakkkkk





































0 comments: