BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, July 17, 2010

si dia dan simpulan itu,,,,konfius??????????

kali ini aku sebagai blogger yg tak bertauliah, mahu tau kenapa aku tidak bertauliah? ini adalah kerana blog ku telah terdelete....akan mengrungkai atau menceritakan beberapa isu isu yg sedang hangat diperkatakan di alam semesta ini...marilah kita renung renung kan, kenapa perkara ini boleh berlaku di sekeliling kita????? oh no>>>>>>>>>>

SEBAGAI PEMBUKA BICARA
ASSALAMUALAIKUMMMM>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Keadaan semakin parah, pabila si simpulan itu semakin kekwat ATAU menbuat perangai, aku pun x tau kenapa dan mengapa.Dan oleh kerana perangai nya yang semakin DRASTIK itu, aku tersepit di tengah tengah CHOPSTICK....hahahaha BAK KATA ORG ORG DOLU DOLU...ditelan mati mak diluah mati bapak followed the statement i will conclude its as " MATI LA"
bukan ape aku nie kan seorg yg boleh di kira PERAMAH (PERAMAH KE...HAHAH) so semua org aku kwan, aku x nk simpulan simpulan dan seangkatan nye membuat tafsiran yg negatif ttg aku...dan aku nie available dengan semua org tau...hahahaaa

mengikut statement aku pada masa dulu kala

MULA MULA BERLIMA, PASTU BEREMPAT,THEN BERTIGA PASTU BERDUA AND LASTLY KESEORGN..PASTU YG MANA 1 TU JD DUA , YG TIGA PLAK JADI EMPAT DAN JUGA SETERUS NYE....KALO BOLEH YG SORANG SORANG TU TIME KITE DLM KUBOR YE....AHHAHAHAHA

another yg begitu hot n spicy,,,wa wa wa korg kaolo nk bercinta tu ckp trus terg, jgn la smpi org wat spekulasi yg buruk terhadap diri anda itu, sungguh malang nampaknye nasib anda jika anda diperkotak katik kn oleh mereka mereka yg tidak mengetahui ttg ceritera cinta anda itu,,,ala kite show of jew depan org org tu x usah berselindung di balik mana mana batu k, selimut k bumbung or else la...kite kasi tunjuk sama org yg tidak berpuashati itu...biar terjojol mata mata mereka yg mengumpat pasal diri anda...hahaha kalo betul hubungan tu aku doakn jew.. yg aku konfius kenapa la org org rapat itu berasa jeles..n then perlu ke menyebar kn keburukn org itu..secara jujur aku ni x suke sgt pun dengan perempuan tu sbb ada la special case kn...tp aku menyampah gak..even bak mana pun ko aku ttp ada sedikit perasaan x suke kat ko...
tp x perlukn org lain masuk cmpur..hal MEREKA MEREKA ITU....biar la mereka tanggung ahhahahah >>>>>>>>>>>>> yg pelik nye macam mana la makhluk tuhan yg begitu bijaksana ni pun tau akan gosip gosip liar ini..itu menjadi persoalan ????????????????? dari mana dapt

sumber sumber nie....hahhah

akhir kata renung renung kan la....

0 comments: