BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 1, 2010

THE AUGUST

assalamualaikum

sejenak melapang kan dada dan fikiran di hadapan lappy yang kdg kala x btul nie kan.,..
tapi korg ada ke lappy cm aku nie yg berkelip..non hadooo kan..

diam x diam...dah pun masuk bulan 8..urm maknanya...xda maknanya...hahahah
dan hari ini besday budak tu...aku dah wish, hope die sehat and murah rezeki...amin hendaknya

tanpa kusedari ..dah sebulan ek aku kat segamat yg harmoni nie n aman damai ..tp x la sedamai yang di sangka kan...hahahah

dan test pun bulan 8 nie pun berderet..kan,.,.,hamik,....ko..blm ag gan assignmnt yg aku rasa dah nk bederet deret niekan..nasib baik la dah nk siap sepenuh nye tgl yg individual je blm ag..siap..ahhaha giler pemalas..kan...

hahah bulan 8 nie pun bulan kemerdekaan ..so bnyk bnyk la muhasabah kan diri kepada negara..hahaha ayat nk poyo kan ,,,aghahahaha..

walaubagaimanapun..jiwa ak tetap kosong.........urm..tp aku kena kuat semangat a.n..tabah je n redha je gan segala ketentuan ilahi ,,,ahhaha yg pntg rajin belaja..menelaah buku jgn menelaah buku lain sudah la kn....ahahhaha

financial plak makin lama makin berkurg amik..ko sejibik mana x nya asik makan je x reti reti nk diet agak nya...dah la gemukkk..ahhaha x sedar diri...ajaahahha

0 comments: