BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 9, 2010

rokok..

assalamualaikum.....

ingin bercerita satu cerita yang aku rasa cerita tu memang di tahap bangang....ahahahah..

.


korg tau kan ape gmbr di atas ni kn,.,..harap harap tau la kan...kalo x tau..meh aku kasi mkn...dgn benda ala nie..ngeh ngeh.....

mahu di ciptakan story nie kan...al mklum la dek kerana semua balik umah ..aku pun balik umah kan...sbnr nye motiv utama x nk balik time pose..penat u ollss...WALAUPUN hanya NENgKRENG ( bahasa jawa) didlm bus..hahah tp bg aku tetap penat...
so mengigih kan la. diri naik bus dr segamat ke air tam n kluang...ahahah...didalam perjalanan menaiki bus ke kluang...di traffic light..tersenyum diri ku ala ala SITI NURHALIZA...tetapi dalam hati duk menyumpah seranah cm AZWAN ALI...ahhaha mana x nye....PUNYA LA BESAR SIGNBOARD.." JANGAN MEROKOK DIDALAM KENDERAAN INI" tertampal di dashbord lorry tu..tetapi ape ke bangang tahap cipan...org dlm tu dok juga menyedut asap asap rokok...walhal depan mata kot...aku rasa rabun kot mata dier....ahhaah x cilap aku LORRY TNB..adoi....bengong nye org..aahhaahahh

0 comments: