BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 5, 2010

macam macam tau

assalamualaikum..
settle sudah membuat lempeng utk mengisi perut yg semakin kedepan nie...
...ari nie kami mendapat lecturer baru...PORTFOLIO..PUAN ROHANIZAH ...ex student segamat. dan juga ex DIB...im very proud u all...my super duper SENIOR teach me....heheeheheh.
sebenr nye nk citer perkara nie,... ADA KE PATUT BDK CLASS ak nie..urm...aku x nk ckp tau...coz aku tkut x dpt..tp aku hanya mampu berdoa je...amin... tp korg tq tau..hope aku dapat la korg doa doa kn la......aku x mengharap tetapi aku hanya mampu berdoa jew...kalo ada rezeki aku...dapat la..
amin...kite doa kn kejayaan kite bersama ok kwn kwn ku

dalam kekalutan di petg hari sje sje la mengodeh godeh blog serogg adik nie,,,http://missbyah.blogspot.com..sedih kot..kehilangan kawan yg sgt baik....simpati aku bce...tau..tetapi aku x dpt nk bce 1 post ttg kenangan beliau dgn kwn nye itu,...


alhamdulilah hari demi hari ...kehidupan aku di permudah kan....aku bersyukur sangat sangat...ingin aku berterima kasih kepada ilahi.kawan kawan....moga kehidupan kite sentiasa di permudahkan,amin...

minggu nie nk balik mersing..mau lihat rumah...dgr kata ag berapa peratus je nk siap..ehhehee..mak anak mu yg degil nie nk balik dah esok...ahhahaha

0 comments: