BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 11, 2010

ter S-E-P-I-T 002

di sini aku nk bercerita tentang cerita di sebalik WORD TERSEPIT...huhuhu

tersepit ni bkn mksd nye kaki or tgn aku ke or muke aku ke yang tersepit cm kat bwah nie ahahahaha...... tp tu la kan,..sush nk ckp..lorr
tp x pe aku x ckp aku taip je hahahahah..
aku da agak dah... nie mesti terjdi..urm..kerana si dier aku jd cm nie...kerna die ko wat aku jd cm nie.. x suke nye aku...kenapa ko x blh ke jd seperti dulu..ni bulan pose u ollss x lama ag raya ...x kn la nk jd cm dulu gak,,,bwa bwa la mengalah... aku pun x tau nk wat cm ne..aku pun rasa cm tersepit di antara dua..bile aku rpt gan dier ko jauh kn diri ko kan.. tp ko ada si die..x kisah..la...kn..blh idup ag...huhuhu...aku nie ape ada..ag pun ko pun curi die dr aku...walhal ci die tu x berkenan sgt dgn ko..tp dah jdh kn nk wat cm ne..
tp apakn daya...telah menjadi suratan idup....di sebb kn org ketiga kite jd cm nie..aku pasrah je la..mls aku nk fikir kn..kadg kadg semua nie nonsense kot....huhu annoying sesgtt..k la..

0 comments: