BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 15, 2010

moral OF story

terjawab sudah persoalan yg bermain dan menari menari di dalam kepala otak...alhamdulilah aku merestui hubgn korang...hope korg bahgia..cm gmbr di bwh nie




kan..satu hati dua jiwa...
tp sebnr nye agak jeles la..hahahah...tp ku biarkn je la.. xbwa kemana pun..hahahah lain la cm
hbgn nie kn...
.
..memg la aku jeles...hahahaah

tp tu la bkn nie yg aku nk ckp kn..ek..u oll jgn slh anggap plak,,,aku rasa terjawap sudah ape soalan yg aku mahu kn... di dlm kekalutan mlm..hahahaa....pandai upe nye die berdikari...x sangka..tau..tp tu la...jht nye dlm buln pose nie aku dah wat satu pedengkian kat sorg mamat ni ..astaga....biar la kn,,,yg pntg aku puas hati..dah lepas nie aku nk ber tobat plak....x nk dah sakit kn hati org...lain.
...

bertaubat aku...dr mengenakn org..hehehe..die pun ada hati n feell....al hamdulilah aku dah dpt kesedaran korg bile ag...hahahahhah

0 comments: